terapi iman

Thursday, October 9, 2008

Hari Bahagia...




Kepada Kakakku Siti Rohaya dan Pasangannya en hanif...SELAMAT PENGANTIN BARU.Tidak lupa juga pd Bro Ariff dan pasangan ( alamak xtau nama) yg akan melangsungkan pernikahan pd hari yg sama... Kak Jehan dan pasangannya ( xtau nama juga) yg akan melangsungkan walimahnya pd 26/10/2008 serta Kak farah dan pasangannya juga (x tau nama juga) yg selamat di ijab kabulkan pd hari raya ke 4...ku ucapkan Tahniah & SELAMAT PENGANTIN BARU Moga "Masjid" yg di bina bahagia di dunia dan akhirat Serta dikurniakan zuriat Soleh Solehah amiiin.




Si kecil Musa


Tahniah utk Pasangan Akhi saufi dan kak amira atas kelahiran Putera (Musa) pada 9 ramadhan yg lalu serta sepupuku Mohd Shahrihan dan pasangannya Kak Jue atas kehadiran cahaya mata juga seorang Putera Mohd Anas pd 27 Ramadhan yg lalu. Didiklah mereka dgn tarbiah yg baik smga dewasa kelak mereka bisa mnjadi Pemuda ISLAM yg Terbilang...ALLAHU AKHBAR!!!



p/s: Kepada bro ariff, maafkan adik sbb xdpt pergi ke majlis bro di Kelantan krna berada di Majlis kak oya pd hari yg sama... jgn kecil hati ( duit raya utk adik sila guna pos laju ya).... (^^,)

No comments: